برترین رویدادهای آموزشی
معتبرترین موسسات آموزشی
هم اکنون جایگاه خود را رزرو کنید و 10% تخفیف بگیرید - کدتخفیف: MNCommerce

دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B)

دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) با هزینه 2500000 ريال توسط موسسه کارگروه بازرگانی و بازاریابی برگزار می گردد. دوره بعدی قرار هست بزودی شروع شده و به مدت 16 ساعت ادامه یابد. این دوره به نشانی تهران برگزار خواهد گردید

هزینه: 2,500,000 ريال

دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B)
به همراه کارگاه های تخصصی، پنل تخصصی چگونگی افزایش فروش B2B و پنل پرسش و پاسخ
زمان: چهارشنبه 6 دی (سمینار و 3 کارگاه) - ساعت 9 الی 17 – پنجشنبه 7 دی (سه کارگاه) 9 الی 16:30 - تهران

با رشد فزاینده بازارهای B2B علاقه شرکت ها به فعالیت در این بازارها رشد چشمگیری پیدا کرده است. با توجه به تخصصی بودن نیازهای مشتری های سازمانی و همچنین پیچیده بودن تصمیم گیری در این نوع مشتریان، نقش فروش و مذاکره در این بازارها حیاتی می باشد. با عنایت به این مهم، دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) به همراه کارگاه های تخصصی، پنل تخصصی چگونگی افزایش فروش B2B و پنل پرسش و پاسخ با بهره گیری از اساتید و مدیران بنام و با تجربه این حوزه برگزار می گردد.
این سمینار توسط گروه بازاریابی کسب ناب (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت انجمن عملی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه شریف، انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه شریف و همچنین کمیته سخنرانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف برگزار می گردد.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.
محورها و موضوعات مورد بحث:
معرفی و تمایز فروش و مذاکرات B2B با B2C
روش های افزایش فروش در بازارهای B2B
نقش مهم شبکه سازی در فروش سازمانی B2B
رويكرد توسعه فروش مشتري محور ((Account Base Sales Development
تکنیک های غیر قابل مذاکره کردن موضوعات و نحوه برخورد آن، در مذاکرات B2B
نگرش های مختلف به اخلاق در مذاکره و فروش سازمانی
مدیریت پروموشن در فروش صنعتی B2B
سازماندهی و مدیریت تیم های فروش سازمانی B2B
نحوه رضایت سنجی و مدیریت اعتراضات مشتریان سازمانی B2B
فرآیند تصمیم خرید در یک سازمان یا شرکت
استراتژی های ورود به سازمان یا شرکت

کارگاه های روز اول
تکنیک های متقاعدسازی در فروش B2B
تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B
بازاریابی و فروش دیجیتال در بازارهای B2B
کارگاه های روز دوم
مذاکره و فروش تلفنی B2B
آشنايي با انواع تكنيك هاي پيش بيني فروش در فروش هاي B2B
آشنایی با سیستم های نظارت بر عملکرد سازمان و شبکه فروش B2B
نکته: جهت ثبت نام در گارگاه ها ابتدا تعداد کارگاه هایی که تمایل به ثبت نام دارید را مشخص کنید. در ادامه فرایند ثبت نام، امکان مشخص کردن نام کارگاه نیز وجود دارد.

مدت: 16 ساعت

دوره آموزشی دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) جهت ارتقا سطح مهارت فروش تخصصی ، تکنیک های متقاعدسازی ، فروش دیجیتال ، طراحی فرآیند تصمیم خرید ، تنظیم استراتژی ورود به بازار B2B ، روش های افزایش فروش ، نحوه رضایت سنجی ، اخلاق در مذاکره ، شبکه سازی در فروش سازمانی ، B2C ، B2B ، موثر خواهد بود. ضمنا این دوره برای مشاغل کارشناس بازاریابی ، کارشناس فروش ، کارشناس بازرگانی ، مدیر بازرگانی ، مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، توصیه می گردد. دانشجویان رشته های مدیریت بازاریابی ، مدیریت بازرگانی ، نیز می توانند در این دوره حضور بهم رسانند

مکان: تهران

برای اطلاع از تاریخ برگزاری فرم رزرو صندلی را تکمیل فرمایید تا با شما تماس بگیریم

رزرو صندلی ارسال نظر
  » جهت رزرو صندلی، فرم زیر را تکمیل نمایید
آیا شما یک شرکت دانش‌بنیان هستید؟
ثبت کن
Powered by: Rafabece® Systems
» مدرس
مدرس حرفه ای فروش
مدرس حرفه ای فروش و فنون مذاکره
مدیر دپارتمان B2B کاله