تمام طبقهبندیهای MeetNeed
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
مشاهده همه دورهها
جبران خدمت و پاداش را می توان هر آنچه که کارمند/ کارگر در ازای انجام خدمت در سازمان از آن برخوردار می شود دانسته اند. این عایدی می تواند از جنس نقدینگی باشد (شامل اجزای ثابت و متغیر) و یا از جنس امور رفاهی و تسهیلات باشد. ضمن اینکه مواردی نظیر فرصتهایی که سازمان برای کارکنان ایجاد می کند نیز در زمره این سیاستها محسوب می شوند.
استقرار سیستم پرداخت مناسب که عادلانه بوده و بتواند انتظارات کارکنان را به نسبت کاری که انجام می دهند برآورده ساخته، دید ایشان را نسبت به برقراری عدالت در سازمان شکل دهد و در عین حال به شرکت توان رقابت در بازار کار برای جذب متناسبترین استعدادهای مورد نیاز سازمان را بدهد، یکی از ظریف ترین فعالیتهای بنیانگذاران و اداره کنندگان کسب و کار هاست. سیستمی که از انعطاف پذیری کافی در راستای پاسخ به نیازهای بازار رقابتی کار برخوردار باشد و در عین حال با تقویت سیستم بودجه بندی، امکان پیش بینی و برنامه ریزی را نیز فراهم آورد.
دوره آموزش جبران خدمت و مزایا بر اساس سرفصلهای دوره هِی و سایر روشهای حرفه ای تنظیم سیاستها و خط مشی ها و روشهای جبران خدمت و مزایا در ادامه دوره های حرفه ای آنالیز و ارزیابی مشاغل بر اساس روش هِی ارائه می گردد که بابی جدید برای مدیران و متخصصین منابع انسانی بوده و به ایشان قدرت رقابت با همتایان بین الملی شان در اتخاذ تصمیمات حرفه ای را اعطا می کند.
دوره کاملاً کاربردی مزبور به صورت کارگاهی برای حدود 7 تا 8 نفر از مدیران وکارشناسان منابع انسانی برگزار خواهد گردید و کارشناسان ضمن آشنایی با مفاهیم نوین جبران خدمت و مزایا، اصول تجزیه و تحلیل سیستم پرداخت فعلی و نحوه تهیه گزارشات حرفه ای جبران خدمت به هیأت مدیره و تهیه سناریوها و نیز چگونگی پیگیری اقدامات صلاحی را به همراه تمرین آموحته ها روی نمونه های آزمایشی و منوهای مرتبط نرم افزار اکسل به صورت کاربردی خواهند آموخت .
وب سایت: www.isurvey.ir
تاریخ برگزاری: روزهای 14 و 15 آذر 1397 (ساعت 9:00 تا 17:00)