هم اکنون جایگاه خود را رزرو کنید و 5% تخفیف بگیرید - کدتخفیف: MNFasl

دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM با هزینه 3200000 ريال توسط موسسه موسسه توسعه و آموزش فصل برگزار می گردد. دوره بعدی قرار هست بزودی شروع شده و به مدت 16 ساعت ادامه یابد. این دوره به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان (ضلع غربی مصلای امام)، نبش شانزدهم، پلاک 58، طبقه سوم برگزار خواهد گردید

مدت: 16 ساعت

مکان: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان (ضلع غربی مصلای امام)، نبش شانزدهم، پلاک 58، طبقه سوم

ساده ترین و قابل فهم ترین تعریفی که از CRM یا Customer Relationship Management می توان ارائه داد نظام مدیریت تعاملات کسب و کار با مشتریان فعلی و آتی (بالفعل و بالقوه) می باشد. نظام مذکور در برگیرنده بکارگیری فناوری با هدف سازماندهی، اتوماسیون و هماهنگ سازی فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و پشتیبانی فنی است. در کنار مدل هایی که برای CRM تعریف شده اند، ایجاد ارزش برای مشتری مهمترین هدف پیاده سازی آن در سازمان می باشد. بر همین اساس فارغ از اندازه و ابعاد سازمان؛ پیاده سازی CRM در قالب ابزارهای سخت و نرم افزاری می تواند چالش های عملیاتی و راهبردی حوزه های پیش از فروش (بازاریابی)، فروش و پس از فروش (نگهداری مشتری) را به بهترین نحو رفع نموده و فروش آنی و بلند مدت کسب و کار را تضمین نماید. مرکز توسعه و آموزش فصل با هدف توسعه مفاهیم و فناوری های نظام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اقدام به طراحی برنامه آموزشی ویژه ای در این حوزه نموده است. در طول برنامه آموزشی، شرکت کنندگان با تعاریف اولیه ای چون ارتباطات، مشتری، ارزش و وفاداری آشنا شده و پس از فراگیری مدل ها و انواع نظام های CRM؛ برنامه ریزی و پیاده سازی CRM در سازمان را فرا می گیرند. در کنار موارد فوق آشنایی با موضوعات بروز و چالش برانگیزی چون مدیریت سبد کالا و خدمات و مدیریت تجربه مشتری آشنا می شوند.

سرفصل های آموزشی
این برنامه آموزشی 16 ساعت آموزش حضوری بر اساس سر فصل های ذیل را شامل می شود:
- مقدمه ای بر مدیریت ارتباط با مشتری
- تعریف CRM
- انواع CRM و انواع حوزه های تحت پوشش آن
- CRM عملیاتی (Operational CRM)
- CRM تحلیلی (Analytical CRM)
- CRM مشارکتی (Collaborative CRM)
- مدل های CRM (مدل IDIC و مدل QCI)
- مدل ارزش زنجیره (The CRM value chain)
- مدل پنج مرحله ای پین (Payne’s five-process model)
- فهم ارتباطات
- تعریف ارتباط
- تغییر در ارتباطات
- مراحل تشکیل ارتباط
- اعتماد
- تعهد
- چرا سازمان ها به دنبال ارتباط با مشتری هستند
- مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری وفادار
- ارزش عمر مشتری
- محاسبه ارزش طول عمر مشتری
- رضایت مشتری
- انواع وفاداری و بررسی مشتری وفادار
- برنامه ریزی و پیاده سازی پروژه های CRM
- توسعه استراتژی های CRM
- توسعه مبانی CRM
- مشخص کردن نیازهای CRM
- پیاده سازی
- ارزیابی
- مدیریت سبد کالای مشتری (Portfolio Management)
- انواع مشتری
- بازار و بخش بندی آن
- تحلیل بازار
- تخمین ارزش عمر مشتریان
- مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management)
- تجربه چیست؟
- زمان های اعتماد مشتری
- نحوه همراهی مشتری از فرایند خدمت تا تجریه
- مفاهیم تاثیر گذار بر تجربه مشتری
- راه های شناخت درست تجربه درک شده توسط مشتری
- ایجاد ارزش برای مشتری
- فهم ارزش
- روش های ریسک برای مشتریان
- هزینه مالکیت مشتری
- چگونگی رقابت برای ایجاد ارزش برای مشتری
- شخصی سازی انبوه
- خدمات پس از فروش
- مفهوم گارانتی و وارانتی
- راه های ایجاد ارزش برای مشتریان

هزینه: 3,200,000 ريال

دوره آموزشی دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM جهت ارتقا سطح مهارت CRM ، موثر خواهد بود. ضمنا این دوره برای مشاغل مدیر فروش ، مدیر بازاریابی ، کارشناس فروش ، کارشناس بازاریابی ، توصیه می گردد. دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی ، نیز می توانند در این دوره حضور بهم رسانند

برای اطلاع از تاریخ برگزاری فرم رزرو صندلی را تکمیل فرمایید تا با شما تماس بگیریم

رزرو صندلی ارسال نظر
  » جهت رزرو صندلی، فرم زیر را تکمیل نمایید
آیا شما یک شرکت دانش‌بنیان هستید؟
ثبت کن
Powered by: Rafabece® Systems
  من را مطلع کن
کاربر گرامی، در صورت تمایل می‌توانید پس از وارد نمودن مشخصات خود، دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM را رصد کنید
نام کامل شما*
ایمیل شما*
مورد علاقه*
شماره همراه*
استان، شهر*
شغل فعلی*
ثبت کن!
این وبسایت محصول رافابس سیستم است
جدیدترین رویدادهای آموزشی کسب و کار لیست موسسات معتبر آموزشی در ایران نرم افزار مدیریت مالی آنلاین نرم افزار مدیریت منابع انسانی ابری استخدام‌های رافابس سیستم
ارتباط با ما
لینکدین تلگرام اینستاگرام گوگل پلاس فیسبوک
MeetNeed.ir
درباره سایت تماس با سایت تعرفه خدمات ثبت نام ورود
گروه‌های لینکدین
مهندسی مکانیک منابع انسانی مهندسی صنایع مالی و سرمایه
کانال تلگرام
@meetneed