طبقه‌بندی دوره‌های آموزشی MeetNeed

تمام طبقه‌بندی‌های MeetNeed

کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی | MeetNeed.ir
هم اکنون جایگاه خود را رزرو کنید و 5% تخفیف بگیرید - کدتخفیف: MNFasl

کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی

کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی با هزینه 2900000 ريال توسط موسسه موسسه توسعه و آموزش فصل برگزار می گردد. دوره بعدی قرار هست بزودی شروع شده و به مدت 16 ساعت ادامه یابد. این دوره به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان (ضلع غربی مصلای امام)، نبش شانزدهم، پلاک 58، طبقه سوم برگزار خواهد گردید

مدت: 16 ساعت

مکان: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان (ضلع غربی مصلای امام)، نبش شانزدهم، پلاک 58، طبقه سوم



Marketing-Book.pngمدیریت بازاریابی به شیوه اثربخش و هوشمندانه، یکی از اصلی ترین ارکانی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در موفقیت یا شکست یک کسب و کار (علی الخصوص کسب و کارهای نوپا) ایفا نماید.
این ترکیب علم و هنر، جامعه شناسی و روانشناسی، آمار و ارتباطات، تحقیق و تخیل وسعتی به گستره تاریخ تجارت و کسب و کار در نوع بشر دارد. آشنایی با چکیده اصلی مدیریت بازاریابی در قالب طرح بازاریابی (Marketing Plan) و روش های تحقق اهداف و برنامه های فروش و بازاریابی یکی از مهم ترین آموزه های می باشند که می توانند تفاوت میان کارآفرینان موفق و ناموفق را مشخص نمایند. در این برنامه آموزشی تمامی آنچه که باید از مراحل مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر مدیریت بازاریابی بدانید را فرا خواهید گرفت.
آنچه كه در اين کارگاه آموزشی خواهيم آموخت، چكيده ای کاربردی از مفاهیم، دانش، ابزارها و کارکردهای مدیریت بازاریابی مشتری محور و ارزش مدار می باشد بگونه ای که با مفاهیم مهمی مانند راهبردهای بازاریابی (Marketing Strategy)، آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)، برنامه بازاریابی (Marketing Plan)، فرآیند STP و مزیت رقابتی پایدار (Sustainable Competitive Advantage) در عمل آشنا خواهید شد. در كنار مطالب تئوريك فوق در قسمت كارگاهي به بررسي دقيق و موشكافانه طرح بازاریابی خواهيم پرداخت و آنچه را كه فرا گرفته‌ايم در عمل تمرين خواهيم كرد.

اهداف كارگاه آموزشي
- فراگیری بازاریابی در عمل و با هدف ارتقا فروش در کسب و کارهای نوپا
- آموزش نحوه طراحی طرح بازاریابی (Marketing Plan) به همراه فرآیندهای اجرا و نظارتی آن
- افزایش خلاقیت و دید کارآفرینان نسبت به بازارهای هدف و نحوه اطلاع رسانی در آن ها

marketingcourse.pngسرفصل های كارگاه آموزشي
این برنامه آموزشی که در 16 ساعت (2 جلسه 8 ساعته) برگزار می گردد، شامل سرفصل های ذیل می باشد:
- بازاریابی
- اهمیت و تاریخچه بازاریابی
- بازاریابی همان تبلیغات یا فروش نیست!
- فروش در مقابل بازاریابی
- فلسفه فروش در مقابل فلسفه بازاریابی
- تعریف مدیریت بازاریابی
- رویکرد طرح کسب و کار به بازاریابی
- رابطه مدیریت استراتژیک و بازاریابی
- مفاهیم پایه مدیریت بازاریابی
- تعریف بازار (Market)
- سیر تکاملی بازارها
- انواع بازاريابي
- شیوه های بازاریابی و انواع تقاضا
- دستیابی به مزیت رقابتی در بازار
- استراتژی های رقابتی پورتر
- کدام بنگاه، کدام استراتژی؟
- مزیت رقابتی پایدار
- پیشنهاد ارزشی: Value Proposition
- آمیخته بازاریابی
- ارکان بازاریابی Marketing Mix
- اجزای آمیخته بازاریابی
- 4C و 4P در بازاریابی
- ارکان بازاریابی در خدمات
- فرآیند بازاریابی
- اجزای اصلی فرآیند بازاریابی
- نمونه اقدامات بازاریابی
- ماتریس BCG
- اهمیت طرح (برنامه) بازاریابی
- محتویات اصلی طرح بازاریابی چیست؟
- سرفصل های اصلی طرح بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- اهمیت تحقیق در بازار
- اقلام اطلاعاتی تحقیقات بازاریابی (مطالعه بازار)
- تجزیه و تحلیل وضعیت بازار
- بخش بندی بازار و فرآیند STP
- تجزیه و تحلیل وضعیت رقابت (رقبا)
- پرسش هایی برای تحليل رقبا
- محیط رقابتی
- تجزیه و تحلیل محیط کلان
- تدوین اهداف و راهبرد بازاریابی
- استراتژی بازاریابی بر اساس تحلیل SWOT
- راهبردهای Product
- محصول را تجزیه و تحلیل نمایید!
- موقعیت در بازار (Position)
- نحوه ارائه بیانیه Positioning
- مفهوم Product Positioning
- نمونه Positioning در صنعت خودرو سازی
- هویت (تصویر، ارزش) برند
- راهبردهایPlace (توزیع)
- شبکه های توزیع
- سه استراتژي طراحي كانال هاي توزيع
- راهبردهای Pricing
- قیمت گذاری و فرآیند خرید
- پنج F مشتریان در فرآیند خرید
- طرح‌ های قیمت گذاری
- راهبردهای Promotion
- آمیخته ترویج
- تبلیغات
- کالبدشکافی تعریف تبلیغات
- اهداف تبليغات
- 5M در تبلیغات
- ترویج فروش
- تفاوت تبلیغات و ترویج فروش
- روابط عمومی
- نمونه: روابط عمومی
- بازاریابی مستقیم
- بررسی بیشتر: فروش شخصی (حضوری)
- تفاوت فروش شخصی و بازاریابی مستقیم
- ابزارهای آمیخته ترویج محصول
- بودجه بندی بازاریابی
- روش های مختلف بودجه بندی بازاریابی
- کدام روش بودجه بندی بازاریابی؟
- نمونه بودجه بازاریابی و فروش
- طرح بازاریابی در عمل
- اجرا و نظارت برنامه بازاریابی
- کارگاه، کارگروهی و مطالعه موردی

هزینه: 2,900,000 ريال

دوره آموزشی کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی جهت ارتقا سطح مهارت بازاریابی ، فروش ، موثر خواهد بود. ضمنا این دوره برای مشاغل مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، کارشناس فروش ، کارشناس بازاریابی ، توصیه می گردد. دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی ، نیز می توانند در این دوره حضور بهم رسانند

برای اطلاع از تاریخ برگزاری فرم رزرو صندلی را تکمیل فرمایید تا با شما تماس بگیریم

رزرو صندلی ارسال نظر
  » جهت رزرو صندلی، فرم زیر را تکمیل نمایید
آیا شما یک شرکت دانش‌بنیان هستید؟
ثبت کن
Powered by: Rafabece® Systems
  من را مطلع کن
کاربر گرامی، در صورت تمایل می‌توانید پس از وارد نمودن مشخصات خود، کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی را رصد کنید
نام کامل شما*
ایمیل شما*
مورد علاقه*
شماره همراه*
استان، شهر*
شغل فعلی*
ثبت کن!
این وبسایت محصول رافابس سیستم است
جدیدترین رویدادهای آموزشی کسب و کار لیست موسسات معتبر آموزشی در ایران نرم افزار مدیریت مالی آنلاین نرم افزار مدیریت منابع انسانی ابری استخدام‌های رافابس سیستم
ارتباط با ما
لینکدین تلگرام اینستاگرام گوگل پلاس فیسبوک
MeetNeed.ir
درباره سایت تماس با سایت تعرفه خدمات ثبت نام ورود
گروه‌های لینکدین
مهندسی مکانیک منابع انسانی مهندسی صنایع مالی و سرمایه
کانال تلگرام
@meetneed