مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری با هزینه 2500000 ريال توسط موسسه مرکز آموزش روزنامه دنیای اقتصاد برگزار می گردد. دوره بعدی قرار هست بزودی شروع شده و به مدت 5 ساعت ادامه یابد. این دوره به نشانی خیابان مطهری،بین خیابان میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ برگزار خواهد گردید

مدت: 5 ساعت

مکان: خیابان مطهری،بین خیابان میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰

سرفصل و محتوی دوره :
1-تعاریفی از مشتری و مشتری مداری

2-دلایل اهمیت حفظ ونگهداری مشتری

3-مشتریان راضی،ناراضی،خیلی راضی و وفادار

4-مزایای رضایت و وفاداری مشتریان

5-انتظارات به حق مشتریان

6-چگونگی رفتار با مشتریان

7-شرح وظایف واحدهای مختلف در یک سازمان مشتری مدار

8-عناصر لازم برای وفادارساختن مشتری (هفت کلید)

9-انواع روش های وفاداری

10-تحلیل بینشمشتری نسبت به شرکت

11-علایم شناسایی مشتریان راضی و وفادار

12-پرسش و پاسخ

هزینه: 2,500,000 ريال

دوره آموزشی مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری جهت ارتقا سطح مهارت اصول و فنون مذاکره ، موثر خواهد بود. ضمنا این دوره برای مشاغل مدیر فروش ، توصیه می گردد. دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی ، نیز می توانند در این دوره حضور بهم رسانند

برای اطلاع از تاریخ برگزاری فرم رزرو صندلی را تکمیل فرمایید تا با شما تماس بگیریم

رزرو صندلی ارسال نظر
  » جهت رزرو صندلی، فرم زیر را تکمیل نمایید
آیا شما یک شرکت دانش‌بنیان هستید؟
ثبت کن
Powered by: Rafabece® Systems
  من را مطلع کن
کاربر گرامی، در صورت تمایل می‌توانید پس از وارد نمودن مشخصات خود، مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری را رصد کنید
نام کامل شما*
ایمیل شما*
مورد علاقه*
شماره همراه*
استان، شهر*
شغل فعلی*
ثبت کن!
این وبسایت محصول رافابس سیستم است
جدیدترین رویدادهای آموزشی کسب و کار لیست موسسات معتبر آموزشی در ایران نرم افزار مدیریت مالی آنلاین نرم افزار مدیریت منابع انسانی ابری استخدام‌های رافابس سیستم
ارتباط با ما
لینکدین تلگرام اینستاگرام گوگل پلاس فیسبوک
MeetNeed.ir
درباره سایت تماس با سایت تعرفه خدمات ثبت نام ورود
گروه‌های لینکدین
مهندسی مکانیک منابع انسانی مهندسی صنایع مالی و سرمایه
کانال تلگرام
@meetneed